zondag 25 oktober 2015

Klei mask



Hey hallo, het is alweer even geleden dat er iets online is gekomen. Vandaag daarom weer eens een blogpost. Met beauty heb ik een lange tijd niet zo veel meer mee gedaan. Gister waren we uit eten en kwamen we langs de 'Dille en Kamille'een super leuk winkeltje waar ik dit maskertje vond. Ik ga het nu lekker voor jullie reviewen!
zo ziet de verpakking eruit!
Als je het pakje open maakt, dan zie je deze smurrie. 


zo ziet het eruit op mijn hand.
Even de letters van dichtbij.




Over de winkel 'Dille en Kamille:

Dille en kamille vind ik een heel leuk winkeltje. Ze verkopen er allemaal leuke dingetjes zoals: thee, douche producten, koffie, kleur potloden, handdoeken, borden, huisdecoratie (kijk voor huisdecoratie op mijn Pinterest account.) en zelfs al dingetjes voor de kerst. Ik krijg er een heel leuk gevoel van als ik daar naar binnen loopt.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is het biologisch gemaakt.

over het product zelf:

Het is van het merk Laino. het is roze spul en droogt op als je het op je gezicht doet (logisch Kim). Er zit 12 gram in het pakje. Er staat een E teken op. Er staat op: Pink clay - Sweet Orange essential oil. Het is voor je gezicht. blabla. 

De ervaring met het product:

Het ruikt apart, maar lekker. Toen ik het maskertje op deed begon mijn gezicht helemaal warm te worden, is dat bij iedereen of ligt dat aan mij? Het droogde redelijk snel op. Ik weer niet precies hoelang het op moet blijven zitten. Maar ik haal het eraf als dit artikel af is (Doelen stellen!). 


Conclusie:

Het maakte mijn huid gelijk lekker zacht. Heel erg fijn. Ik ben zeer tevreden over dit product. Het is erg fijn, maar op een gegeven moment begon het een beetje te irriteren. Als ik het een cijfer zou moeten geven zou ik het een 7,5 geven.  

Meer
 huidverzorging:

Misschien ben je wel benieuwd naar meer huidverzorging die kan gebruiken voor je gezicht!
Elke zondag vaseline op je puistjes smeren:
Als ik zelf een puistje heb dan smeer ik er elke zondag een beetje vaseline op en dan is het puistje 's ochtends minder rood. Dat is natuurlijk wel fijn!

Een klei masker over je poriën doen:
Even laten zitten en dan eraf halen. 

Een beetje vaseline op je neus en daarna met een stukje doorzichtige folie eroverheen:
Ik heb het zelf nog maar net ontdekt via pinterest. Daar zag ik een foto van een vrouw die eerst een beetje vaseline op haar neus deed en daarna wat doorzichtige folie eroverheen.

Af en toe een maskertje doet je huid goed:
Af en toe een maskertje is wel oké. Elke week weet ik niet. Maar ik verzeker je, je kan beter af en toe een maskertje gebruiken!

Af en toe je gezicht even scrubben met scrubgel:
Ik heb het toevallig gisteren nog gedaan en toen was mijn huid super zacht, eerst een beetje vlekkerig maar daarna niet meer.


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.
Kusjes Kim!
Een reactie plaatsen