zondag 4 oktober 2015

De nationale vragen battle

Misschien wist je het al, misschien ook niet. Ik deed mee aan de nationale vragen-battle! Dat was afgelopen weekend in het museum NEMO. De schrijver van het boek is Sander Koenen. Je kon vragen naar hem opsturen en dan kozen hij en de jury de leukste vragen uit voor in het boek!

het boek!


Hoe wist jij ervan:
Er kwam een schrijfster bij ons in de klas: Marlies Slegers. Zij kwam vertellen over haar carrière als schrijfster. Als laatste vertelde ze dat je vragen kon insturen naar de nationale vragen battle wedstrijd. In totaal heb ik 5 vragen ingestuurd. En een daarvan werd uitgekozen: Hoe is het internet ontstaan.

Wat gebeurde er vervolgens:
Stiekem was ik het eigenlijk alweer vergeten, want de schrijfster was vorig schooljaar in de klas gekomen. Ik kreeg een mailtje van Sander Koenen - wie was dat wel niet? De schrijver dus! Toen realiseerde ik me weer dat ik iets had ingestuurd, alleen had ik geen idee wat.

Was het leuk:
Ja, het was heel leuk! Ik ga er nu niet al te veel over verklappen omdat ik er nog een paar artikels over ga schrijven. Ik vond het heel leuk, en de boek presentatie werd heel leuk gepresenteerd door Sander Koenen. 

Zou je nog een keer naar zoiets willen?
Natuurlijk, ik vond het heel erg leuk. Zoiets maak je natuurlijk niet zomaar mee. Het is heel bijzonder dat mijn vraag in het boek is gekomen. Het was een hele leuke dag. 

Er komen nog meer artikels over de boekpresentatie. Ik hoop dat jullie de 1e in ieder geval alvast leuk vonden en dan komen de volgende artikels binnenkort online. Er komen dan ook nog meer foto's! 
Kusjes Kim!
Een reactie plaatsen