woensdag 14 oktober 2015

Boots handcreme

Ik moest naar de Kruidvat om weer nieuwe handcrème te kopen, maar daar had ik geen tijd meer voor. Ik had nog wel tijd om nog even langs de apotheek te rijden. Ik had nog wat voor mijn beugel nodig, en toen dacht ik: Het is hier een apotheek dus ze hebben vast wel iets van een handcrème. Ik heb er eentje gevonden die ik nu ga reviewen voor jullie!

De handcrème:
Toen we hem hadden gekocht heb ik de handcrème gelijk op mijn handen gedaan. En binnen no-time werden mijn handen zo zacht als babybilletjes. Ik heb de handcrème gekozen omdat ik deze geur gewoon de aller lekkerste vond namelijk: CUCUMBER & ALOË.

Wanneer gebruik jij handcreme?
Elke avond vlak voordat ik ga slapen doe ik snel nog even wat handcreme op. Dat vind ik namelijk heel erg fijn, want dan heb ik mijn handen nog even verzorgd voordat ik ga slapen. Dat geeft mij een fijn idee. 
Kusjes Kim! 


Een reactie plaatsen