woensdag 28 oktober 2015

Bershka pasta trui

Bonjour, laatst heb ik een trui bij de Bershka gekocht. Ik vind hem zelf erg leuk en wilde hem graag aan jullie laten zien. Ik heb nog een trui gekocht, maar die laat ik wel een andere keer zien. Voor nu alleen deze!
De trui. 
Binnen in de trui zit een fleese laagje, dat is lekker warm in de winter. Deze trui is makkelijk te combineren op veel broeken die ik heb. Verder is het een zeer simpele trui, maar toch gewoon leuk. Ik had deze trui al op de website gezien en vond hem toen al leuk. Stiekem hoopte ik ook dat we hem in de winkel tegen zouden komen! Toen we hem in de winkel zagen hebben we hem meteen meegenomen!  
Zo zie ik de trui in spiegelbeeld.

Ik heb de trui bij de Bershka gekocht. Een erg leuke winkel waar de prijzen niet zo hoog zijn. De dingen die ze er verkopen zijn meestal simpel maar leuk. Wij zijn naar de Bershka in Tilburg geweest. 

Ben jij al wel eens bij de Bershka geweest?
Kusjes van Kim!
Een reactie posten