vrijdag 4 september 2015

waarom mijn blog zo belangrijk voor mij is

waarom is mijn blog zo belangrijk voor mij? i don't know, het lijkt je leuk omdat het in een tijdschrift stond (de hoe overleef ik) je start een blog en vervolgens word het je grootste hobby.
zo begon het met mij. inmiddels blog ik regelmatige en i love it!

je blog:
het klinkt misschien raar maar je blog word ontworpen door jouw. en het is een soort van pasgeboren baby. en je probeert je blog groot te brengen zo goed als jij dat kan. en niet iedereen komt ver en ik moet ook nog zien wat de toekomst gaat brengen hoor misschien word ik beroemd met mijn blog misschien stop ik wel. wat ik met trouwens niet kan voorstellen. mijn leven zonder blog? OMG no go! mijn blog is nu bijna 1 jaar (ik moet nog even kijken wanneer maar ik weet dat ik het binnen deze tijd heb opgezet.). ja, als er duizenden lezers zouden zijn zou dat natuurlijk fantastisch zijn! maar ik blog veel liever voor minder mensen met veel plezier dan voor een grote groep mensen met weinig plezier! maar tja heel erg veel bezoekers zou natuurlijk top zijn!

hobby
mijn blog is mijn grootste hobby en dat zal het voorlopig nog wel blijven. maakt mij niet uit hoeveel pagevieuws als ik het maar leuk vind. bloggen verveelt nooit.  

plannen:
achter bloggen moet je ook goed kunnen plannen. dan zet ik dit online dan dat. en zo verder. je moet natuurlijk ook wel inspiratie hebben want zonder inspiratie kom je natuurlijk ook niet veel verder.

ik ga zeker nog lang door met mijn blog. eerst nog maar even wachten op de 1e verjaardag van 'livebykim' mijn soort van online baby ofzo, haha.
dikke knuffel van Kim!

Een reactie plaatsen