zondag 20 september 2015

vakantie van Sophie

ik heb vandaag eens wat anders voor jullie, want mijn nichtje Sophie wilt misschien ook gaan bloggen. ik ben al een blogger en toen dacht ik: ik laat haar eens wat schrijven. dus alles wat hieronder staat is door haar geschreven!
 


ik ben op vakantie geweest naar Indonesiƫ.

  • het is daar heel, warm rond de 35-40 graden 
  • je hebt er een hele heldere zee 
  • ik heb daar een baby haai, gezien ik weet niet wat voor soort 
  • ik ben ook op de Bromo geweest dat is een vulkaan en ik heb daar naar de zonsopgang gekeken
  • de meeste stukken zijn heel arm, en die proberen hun centje bij te verdienen met kleren en dat soort dingen te verkopen 
  • je hebt er ook rijstvelden daar werken ook armere mensen 
  • al je blond haar hebt en als je blank bent met blauwe ogen dan kijken ze je heel erg aan en willen ze met je op de foto
ik vond het echt super leuk ik heb er altijd al heen gewild!!!!!!!!

groetjes Sophie

heel erg bedankt voor het lezen, ik ben benieuw wat jullie ervan vonden!
ook groetjes van Kim! haha!

Een reactie posten