woensdag 23 september 2015

Rexona deo

Hello, ik gebruik qua deodorants eigenlijk alleen maar Dove natural touch puur omdat ik deze zo lekker vind ruiken. Een tijdje geleden heb ik toen tegen mijn moeder gezegd dat ik graag eens een keer Rexona wilde uitproberen. De aanbieding bij Kruidvat was toen 2+2 gratis. 2 voor mij en 2 voor mama.

Nou moet ik even heel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk liever mijn oude deo weer wil gebruiken omdat ik eigenlijk alleen die geur lekker vind ruiken. Ik ben nu namelijk al zo gewend aan die geur dat ik de geuren van Rexona eigenlijk helemaal niks vind. Maar goed eerst moeten die van Rexona maar eens op gaan. Ik vond het geen rede om deze niet te gaan revieuwen. Want daar heb ik ze juist voor gekocht.

Rexona ivisble pure:
Hij ruikt iets sterker dan Dove invisble dry. Ik moet eigenlijk heel erg wennen aan deze deodorant. Eigenlijk moet ik wennen aan alle andere deodorants dan dove. Ok bij zo ongeveer elke zin komt het eropneer dat ik moet wennen. Ik ga het nu doen alsof dit mijn allereerste deo ooit is. Ik vind verder dat deze deodorant erg lang blijft zitten! Bij mij namelijk de hele dag. Dat is best wel een beetje apart als je dat niet gewend bent. Ik zat in de klas en ik rook opeens die deo, haha!


tropical:
Deze ruikt erg zomers, eigenlijk best raar dat ik in de herfst een zomerse deo koop. Zou er niet gewoon een herfst deo moeten zijn? Maar goed, er staat dat deze gemaakt is van jasmijn en fruit. Echt super zomers dus. Deze ruik je trouwens ook de hele dag!

Allebij de deo´s zijn van de nieuwe Rexona MOTIONSENSE collectie. 
http://www.rexona.nl/nl/vrouwen/producten/compressed_tropical
http://www.rexona.nl/nl/vrouwen/producten/invisible-pure


Kim
Een reactie plaatsen