zondag 20 september 2015

pinterest

Goede dag! Vandaag ga ik jullie wat vertellen over de app en website Pinterest. Misschien kende je de app/website al, maar misshien sommige dingen niet of je weet niet was er leuk aan is. En daarom ga ik jullie er vandaag wat over vertellen!



Wat is er leuk aan Pinterest?
Wat ik zo leuk aan Pinterest vind is dat je al je inspiratie kwijt kan door foto's te plaatsen. Ik plaats niet zo heel erg vaak foto's maar daarom is het juist een goed voornemen voor mij om er af en toe eens wat op te gaan plaatsen. Als je inspiratie hebt noem je dat op Pinterest pinspiratie, haha. 

hoe werkt het?
Als je een account hebt kan je op een tekentje drukken eigenlijk net als bij Instagram en dan kan je een foto kiezen of er eentje maken. Je kan er ook een bord van maken, dan kan je meerdere foto's plaatsen die met hetzelfde onderwerp te maken hebben. Dit is handig want dan heb je een beter overzicht van je foto's (of die van iemand anders!). 

Waarom zou je het aanmaken?
Omdat je al je inspiratie kwijt kan! Een lekker simpel antwoord maar het is gewoon zo, haha.

Mijn account op Pinterest heet: kimvthx 
https://nl.pinterest.com/kimvthx/

Heel veel succes met je pins, toekomstige pinner!
groetjes van Kim 
Een reactie plaatsen