woensdag 23 september 2015

mijn truien stash

Jeej, ik heb vandaag studie-dag! Dat betekend dat ik vandaag wat meer tijd heb voor mijn blog. Maar ook dat ik meer tijd heb voor mijn boekbespreking. Maar ik ga zo snel mogelijk de artikels voor jullie schrijven zodat er komende week elke dag iets online komt te staan. Ik doe mijn best!

Ik heb al wel eens tegen mijn vriendinnen gezegd dat ik het me al helemaal voor kon stellen dat mijn hele kledingkast vol hing met lekkere winter truien en broeken, omdat je niet alleen met een trui naar school kan. Er kwam een soort van wens van mij uit dit seizoen: Ik pas eindelijk xs in damesmaat!

Ik ben bij verschillende winkels gaan shoppen, dus je zal veel variatie zien in kleding winkels. Ik ben ook nog niet klaar met shoppen want ik ga zondag of zaterdag naar de Primark. Misschien dat ik er dan nog meer truien bij koop, je weet het maar nooit!



                                                                             Mijn truien van de Bershka:
wifi password trui
Ik ben laatst voor het eerst naar de Bershka geweest. Ik had van tevoren al op de website gekeken en ik had al wat leuke dingetjes gezien. ik heb ook wat leuke dingetjes gekocht waaronder twee truien.
de bershka spaghetti trui kan je HIER vinden!
de pasta trui
Mijn trui van the Sting:
Deze trui was erg apart, maar o zo leuk! Er staan bloemen op die in een herfst kleur gefilterd zijn en daardoor lijken het meer blaadjes. Ik heb over deze trui veel positieve reacties gehad! 
the sting trui: klik maar!


Mijn trui van de VD:
De trui is in de kleur framboise die ik heel mooi vind. Er staat een veer op met allemaal kraaltjes eraan geborduurd. Ik vind de trui leuk, maar veel uitgebreider kan ik er niet echt over vertellen. 
v&d trui: klikken maar!
trui van de VD

Verder hangen er nog heel wat vesten in mijn kast. Die ga ik ook nog een keer laten zien maar voor nu is dit het!

X Kim
Een reactie plaatsen