woensdag 23 september 2015

mijn onesie



de unicorn onesie. En ja, ik heb een snoep-
ring om. Waarom, omdat het kan!

In februari/maart heb ik geschreven over een onesie die ik toen heel erg graag wou hebben. Ik mocht hem niet en na heel lang zeuren kwam hij een paar dagen later binnen. Ik heb echt iets met unicorns, ik houd gewoon van ze. Voor kleine kinderen zijn ze zo geloofwaardig (ben ik bij deze dan nog een klein kind?) voor mij trouwens nog steeds! Mijn grootste droom is om er ooit een tegen te komen (grapje!). 


Hij kijkt je recht in je ogen aan!
Omdat het weer toch weer kouder word leek het mij wel leuk om mijn onesie nog eens een keer te laten zien. Toen het pakketje binnenkwam heb ik hem meteen aangedaan en ik ben er verliefd op geworden! Je draagt het tijdens slaapfeestjes en als je lekker chillt of het is gewoon koud draag je het ook. 

Het oude artikel vind ik een beetje vreemd maar als je het wilt bekijken klik dan hier

waar heb jij je onesie vandaan?
Van student onesie.nl, ik wilde perse een unicorn onesie.

Waarom wilde jij een onesie:
In het begin hield ik vol dat ik het gewoon een stom ding vond. Maar even later had ik er zelf ook een. Tja, weet je als iedereen er foto's van op instagram plaatst, dan ga je het vanzelf leuker vinden. 

link van de winkel:
roze unicorn onesie!!!!!!! love unicorns haha

KISSES FROM A UNICORN!
Een reactie posten