dinsdag 22 september 2015

mijn favoriete bloggers

Hola, ik ga jullie vandaag vertellen wat mijn favoriete bloggers zijn. Het is geen lijst met honderden bloggers want dat hoeft van mij nou ook weer niet. Ik heb er gewoon een paar en daar houd ik het bij!


Zo af en toe zoek je gewoon iets op het internet en dan kom je een blog tegen. Zo gebeurd het ook bij mij. Ik zoek wat en vind uiteindelijk een blog waarvan ik denk hé dat is een leuke blog, hier ga ik wat vaker op kijken. 

Als je soms een blog vind dan denk ik al gauw, dit is nog niet zo'n bekende blog laat ik eens water hierover tegen mijn vriendinnen zeggen! Maar dan kijk je bij een stukje wat over hun gaat en dan staat er soms hoeveel pagevieuws ze per dag hebben en dan denk ik ooooeehhh laat maar!


  1. Jiami van www.jiami.nl haar blog heette eerst www.lifesplash.nl maar ze heeft haar naam veranderd omdat ze dat zelf wou. Zij heeft mij ook de inspiratie gegeven om te bloggen want ze stond ermee in de hoe overleef ik. Ik las het in de vakantie en toen ben ik al wat dingetjes gaan uitwerken en toen ik weer thuis was kwam mijn eigen blog: www.livebykim.blogspot.com Thanks Jiami!
  2. Cynthia van www.misslipgloss.nl ik vind haar manier van bloggen gewoon leuk, en verder vind ik haar blog gewoon leuk eruit zien.
  3.  shalane van www.thefashionmoodboard.nl Shalane is stewardess en ze maakt foto's van haar outfits ze houdt ook echt met iedereen rekening: Met de mensen die wat meer geld hebben en ook die wat minder geld hebben!
  4. Manon van www.todaysbeauty.nl ze heeft een heel erg leuk personage. 
  5. Mascha van www.beautygloss.nl het blijft gewoon een klassieker! 
Uiteindelijk zijn alle bloggers weer anders, iedereen heeft zijn eigen manier van schrijven. Misschien vind jij die ene niet leuk en ik juist wel. Smaken verschillen en dat is maar goed ook!
kisses from Kim
Een reactie plaatsen