woensdag 23 september 2015

mijn everyday make-up routine

Hey hallo, ik vond het eens tijd worden om mijn everyday make-up routine te laten zien. Ik heb dit nog nooit gedaan dus dit is mijn allereerste keer. Ik gebruik nog niet zo heel veel make-up maar dat hoeft ook nog niet. Laat me maar weten wat je ervan vind.


totaal

  1. Als eerste doe ik de Nivea dagcreme met een tintje op. Hier heb ik laatst nog een review over geschreven als je die wilt lezen klik dan hier. Deze dagcreme moet je met rondjes uitsmeren. 
  2. Als ik dit het uitgesmeerd doe ik de coverstick op mijn neus omdat ik daar veel plekjes heb. Een coverstick is daar erg fijn voor. Ik gebruik deze met liefde (omdat de coverstick de plekjes goed wegwerkt) en plezier (omdat ik het leuk vind om make-up op te doen) haha.
  3. Daarna doe ik mascara van Essence op, ik gebruik deze nu al ongeveer 3/4 jaar en ik heb er nog steeds veel plezier van. Ik heb hem toen gekregen tijdens een sinterklaas spel dat we toen met turnen deden.
  4. Daarna ben ik klaar!!!!!!!!!
love you,
Kim


Dit zijn de producten die ik gebruik








Nivea dagcreme met een tintje
Een reactie posten