woensdag 23 september 2015

me time tag

Hallo, ik vond het eens tijd worden voor een me time tag. Ik zag de tag al bij wat youtubers, ik ben dan wel geen youtuber maar wel een blogger. Misschien word de tag dan wel wat anders maar ik wilde de tag toch graag doen.

Wat doe je tijdens de me time tag aan? 
Tijdens de me time tag draag ik graag mijn pyjama broek, of mijn onesie. Ik heb een unicorn onesie, zo cute! Ik heb best veel pyjama´s dus ik pak er gewoon een en trek hem dan aan. 
Mijn tijdelijke pyjama

Wat doe je tijdens je me time:
Als ik even me time heb dan blog ik graag. Helaas lukt dit niet altijd omdat ik nog geen eigen laptop heb, jaja ik ben aan het sparen hoor! En als mijn moeder niet thuis is met haar laptop dan kan ik dus niet aan mijn blog werken. En de computer op zolder vind ik minder fijn werken als je aan het bloggen bent.

Wat drink je tijdens me time?
Siroop of thee met een lekker koekie! Ik heb laatst een mojito beker gekocht bij de Hema. Die is erg fijn en ik drink er heel fijn uit. Er zat dan wel geen mojito zelf in maar wel een recept. 

Wat kijk je tijdens me time?
YouTube filmpjes! Ik vind het heel erg leuk om lekker in bed te liggen en om dan naar YouTube filmpjes te kijken. Ik vind het extra leuk om YouTube filmpjes te kijken als er niemand thuis is behalve ik. Dan kan ik de Apple tv aanzetten en lekker kijken wat ik wil zonder dat iemand zegt dat die filmpjes stom zijn. Stiekem hoop ik ooit nog een YouTube tegen te komen, dat lijkt me echt heel cool. 

Heb je nog iets toe te voegen:
Ehhhm ja, ik ben zeker niet verslaafd aan YouTube hoor! Ik kijk nog steeds tv en ik heb ook niet altijd tijd voor me time. Dat is jammer want als ik op school zit verlang ik er wel heel erg naar. Maar zo nu en dan pak ik even mijn momentje. 


Ik raad je aan om af en toe ook even een me time momentje te pakken. 
X Kim 
Een reactie posten