zondag 13 september 2015

livebykim 1 jaar!

hallo, hallo vandaag een extra artikel. Want livebykim is alweer 1 jaar! De tijd vloog voorbij en ik vind het nog steeds heel erg leuk! In het begin deed ik nog niet zoveel met mijn blog maar nu wel. Ik probeer bijna elke dag iets online te zetten. 
even op de foto!
Maar goed, als ik heel eerlijk ben: Ik weet niet precies waneer mjn blog jarig is. Ik dacht in september maar mijn eerste blogbericht was op 25 augustus. Dus bij deze is mijn blog verjaardag verplaats van ??? naar 25 augustus. 
omdat mijn kat er zo nodig bij moest! 
Ik heb speciaal een taart gebakken voor de verjaardag want dat wou ik perse doen! haha, daar komt binnenkort ook nog een artikel over. Maar die moet ik nog maken en dan moet ik ook nog even kijken wanneer er nog een gaatje in mijn agenda over is! Dat kan nog wel een paar dagen duren dus!
een lekkere appel-kruimel taart!

Ik ga nog even lekker genieten van de taart!


Kim.
Een reactie plaatsen