woensdag 30 september 2015

herfst

Hoi meiden, yeah! het is alweer herfst. Ikzelf ben ook jarig in de herfst (25 november) ik heb dus al iets om naar uit te kijken! Bijna alle kenmerken van de herfst zijn er al. Ik vond het daarom geen reden om geen artikel te schrijven over de herfst. 

Waarom is de herfst zo leuk?
Ik weet soms ook niet waarom de herfst zo leuk is. Als het dan regent en het koud is denk ik ook, zomer waar ben je....? Als je groot make-up fan bent (zoals ik) is de herfst hét ultieme beauty seizoen. je make-up vriest niet van je gezicht af, en het zweet er ook niet af. 

Wat kan je doen in de herfst?
Je kan lekker naar het bos een wandeling maken met je hond (ik heb geen hond dus ik weet ook niet hoe ik aan dit idee kom, maar oke). Je kan ook gewoon naar het bos gaan en actie foto's maken in de bladeren (ik ben dit zelf ook van plan maar de bladeren zijn nog niet van de bomen gevallen dus deze foto moet nog even wachten, maar zodra de bladeren gevallen zijn en de foto gemaakt is laat ik jullie het zo snel mogelijk weten!)! 

Lekker logeren: 
Je kan heel erg leuk logeren in de herfst. Trek allemaal je onesie aan. Maak kopjes thee en drink lekker op terwijl je aan het kletsen bent. Als ik een slaap feestje heb slapen we beneden en Sinds dat we de katjes hebben mogen ze er misschien wel bij zijn. 

Yeah! Shoppen:
Je hebt opnieuw weer kleren nodig en dat betekend shoppen! I loveee shoppen en ik doe het het liefst heel vaak. Ik heb al geshopt dit seizoen maar ik moet nog wel langs de Primark. Maar verder ben ik bijna overal al geweest.

Veel plezier in de herfst!
Groetjes Kim.
Een reactie posten