dinsdag 8 september 2015

chilled


er zijn altijd wel van die momenten dat je even moet chillen. want er zijn soms van die momenten... mijn hemel. maar goed, chillen hoe doe ik dat? ik vertel het je dont not worry, i'm here for you! girl, do chill as it can. 

wat is chill voor jouw?
voor mij is het chill om achter de laptop aan mijn blog te werken. het werkt trouwens ook heel erg rustgevend voor mij. jee, als mijn blog er dus niet was was ik veel minder chill. wat een raar idee trouwens dat bijna een jaar geleden mijn blog er nog niet was! ik geef een feestje hoor als mijn blog 1 jaar is! haha, of een misschien doe ik een Q&A maar dat zien we wel weer tegen die tijd!



waarom is chillen belangrijk:
een beetje chillen met je vrienden of in je eentje youtube filpjes kijken. wat voor de een rustgevend is is voor de ander juist niet rustgevend. maar het is belangrijk om chill te zijn als jij dat wilt. je kan dat namelijk voor een deel zelf bepalen. maar iedereen heeft soms wel eens een chille dag of juist een stress dag, maar ik ga zometeen nog wel tips geven!

tips:
tips om te chillen, ehmm dat is moeilijk want iedereen is anders. maar meestal helpt youtube heel erg goed tegen stress en het is heel chill. deed je niet zoveel met youtube? zoek dan uit welke youtubers jij leuk vind en kijk van die youtuber zoveel filmpjes als je wilt. veel plezier.

altijd gestresst?
dat is vervelend zeg! maar hier heb ik wel wat voor. leg je handen op je buik en adem via je mond in en je neus uit (of andersom wat jij het fijnst vind!). en ga thee drinken een lekker warm drankje waarmee je tot rust komt!

tot morgen!
Een reactie plaatsen