zaterdag 5 september 2015

be yourself

het is moeilijk, i know. jezelf zijn maar toch is het heel belangrijk om jezelf te zijn. dat is ook de reden ik deze blogspot voor jullie schrijf. lees verder -->


jeezelf zijn is erg moeilijk, want als je vriendinnen zo zijn zoals jij wilt zijn wat dan? ik weet het antwoord: dan ga je ze automatisch nadoen. nergens voor nodig! jij bent jij, ik ben ik. iedereen is mens! tenminste ik ben nog nooit een buitenaardsweezen tegengekomen, jij wel? haha, maar toch wees jezelf

durf jezelf te zijn! jij bent toch jij! jij bent uniek zoals je bent. het klinkt misschien hard maar je bent toch niet meer uniek als je iemand anders nadoet? nee wacht, dat klopte niet helemaal ik leg het opnieuw uit. jij bent uniek en leuk en speciaal zoals je bent. jij bent zoals niemand anders, en niemand anders is jouw. tuurlijk kunnen jij en jouw vriendinnen op elkaar lijken en dat is ook heel leuk, maar blijf jezelf. jij bent jezelf en niemand anders dus neem ook niet de moeite om iemand anders na te doen want dat is nergens voor nodig!

onzekerheid:
je kan ook via je onzekerheid iemand na gaan doen. dat is ook nergens voor nodig! oke, ik geef toe ik ben zo heeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe wel eens onzeker. iedereen is wel eens onzeker. maar daarvoor hoef je natuurlijk ook niet iemand anders na te gaan doen. WOW! het regent heel erg hard! ik doe ook niet iemand anders na als ik dan ook een klein beetje onzeker ben. die onzekerheid is bij mij altijd binnen 10 seconden alweer over! als jij non-stop onzeker bent moet je het maar tegen je ouders zeggen want die kunnen je dan helpen! als je dat niet durft dan kan je altijd een mailtje sturen naar dit email adres: livebykim@gmail.com dan kijken we samen hoe we dit kunnen verhelpen!

als iemand mij na doet ben ik altijd een beetje teleurgesteld want ik vind ook dat je jezelf moet zijn. sommige mensen vinden het juist super leuk om hetzelfde shirt te hebben maar ik vind het juist niet zo heel erg leuk! tuurlijk vind ik het niet erg als we toevallig ehet zelfde shirtje hebben maar als iemand expres hetzelfde item koopt baal ik daar van. aleen laat ik dat niet zo merken!
Een reactie plaatsen