vrijdag 4 september 2015

Back 2 school

mijn eerste weekje school heb ik inmiddels al wel gehad, ik heb het zo-iezo overleefd! maar dat is ook niet zo gek. de meeste kinderen zeggen dat ze school haten maar ik haat school helemaal niet, lach me niet uit: ik vind het zelfs leuk! 

ik heb nog steeds geen schooltas! ik begon een beetje laat te zoeken naar een tas, maar gelukkig had mijn moeder nog een leuke tas. thanks mam! ik ben nog steeds opzoek naar een tas maar kan geen goede vinden. de ene is te groot maar juist leuk. de andere is ook leuk maar te klein en de meeste vind ik helemaal niet leuk! weten jullie een leuke websites met leuke tassen?

Ik ga naar groep 8 en dat is dus het laatste schooljaar van de basisschool en daarna ga ik naar de middelbareschool maar dat duurt nog een jaartje. want voordat ik daar beland heb ik ook nog een schoolkamp, de groep 8 musical en natuurlijk de cito-toets! allemaal dingen waar ik tegenaan ga lopen dit jaar.

mij eerste week is mij eigenlijk prima bevallen. ik vond het ook leuk om mijn hele klas weer te zien. altijd leuk. een nieuw schooljaar betekend ook weer nieuwe dingen en daarom verheug ik me op de rest van dit schooljaar.

dit was mijn eerste week hoe was de jouwe?
Een reactie plaatsen