woensdag 26 augustus 2015

schrale lippen

iedereen kent het wel, schrale lippen. i don't like it so much!
die schrale lippen zijn heel irritant, ik heb de laatste tijd ook vaak schrale lippen en daarom kwam ik op het idee om een artikel te schrijven over schrale lippen.


hoe kan je ze behandelen?
ik heb een keer ergens gelezen dat je met een tandenborstel over je schrale lippen moet gaan. want als je dat doet dan maak je de losse velletjes los en haal je ze er vanaf. daarna moet je ze insmeren met lipbalsem. ikzelf gebruik een lipbutter van labello. een erg fijne lipbutter.

hoe krijg je ze?
eigenlijk heb ik geen idee, maar bij mij denk ik dat ik ze heb omdat ik een beugel heb. als ik bijvoorbeeld droge lippen heb en ik haal toevallig mijn lippen langs mijn beugel dan kan het dat er na een tijdje velletjes op zitten. 


lipbutter:
ik gebruik in de aviond altijd lipbbutter. i love that product en ik vind dit in de avond veel fijner dan een ander product.

Groetjes! 
Een reactie plaatsen