zondag 30 augustus 2015

rituals hammam pakket



rituals!we hebben het niet vaak in huis. ik haalde deze in de winkel en heb het product (of moet ik producten zeggen? ;-) haha) gehaald. ik heb het gewoon uitgeprobeerd en als je benieuwd bent dan moet je vooral verder lezen!
zo ziet het pakketje eruit!
gebruiksaanwijzing! 
de inhoud!
gebruiksaanwijzing: neem een warme douche en smeer je vervolgens in met het product hammam olive secret. volgens mij heb ik dit daarna afgespoeld maar ik vraag me nu af of dit wel moest, hmmm? daarna moest je een dun laagje modder in-masseren op de vochtige huid. 2 minuten laten inwerken en daarna afspoelen. scrub nu je lichaam met de scrub handschoen die bij het pakketje zat. als je wilt kan je nu nog even afspoelen en daarna afdrogen en met de bodylotion insmeren. je bent nu klaar!

dit is het eerste flesje, de hammam
olive secret.
het tweeede flesje de body modder!
het derde flesje bodylotion!
de scrub handschoen





je kan deze producten kopen bij rituals, maar let op je kan ze alleen in de grote versie kopen. ik heb ze in het gekocht in de kleine versie maar die is niet meer verkrijgbaar. ik zal de link hier zetten: https://eu.rituals.com/nl-nl/klein/hammam-treat-2392.html?cgid=gift-sets-small
de prijzen staan op de website!

nogmaals alleen de grote is nog verkrijgbaar. 
dit was een limited edition. 

kusjes kim!
Een reactie plaatsen