woensdag 26 augustus 2015

nieuw seizoen

heyy , er komt weer een nieuw seizoen aan namelijk de herfst. daarom zijn er weer genoeg leuke dingen om je op te verheugen. ik help je alvast aan een paar leuke dingen te herinneren en om je op te verheugen. ik heb namelijk al veel dingen om me op te verheugen!


  • shoppen, yes nieuw seizoen betekend voor mij nieuwe kleren en dus ook weer shoppen! i love shoppen en er komt ook zeker een shoplog aan als ik geshopt heb. voor mij zeker iets om naar uit te kijken!
  • mijn verjaardag, ik ben op 25 november dat is in de herfst en dus kijk ik daar ook heel erg naar uit. ik heb al lang plannen voor mijn verjaardag en ik ga ook zeker een blogpost maken over mijn verjaardag zodat jullie ook een kijkje hebben gekregen op mijn verjaardag. maar dat komt dan wel.
  • als het kouder wordt geniet ik enorm van een kopje thee of cup a soep. het is zo lekker, en vooral als het kouder is. lekker je handen opwarmen aan het glas, heerlijk.
  • lekker dikke dekens vind ik heel erg fijn om als het kouder is lekker in weg te kruipen als je gaat slapen. vooral in het weekend is dat ook heel fijn als je langer uit kan slapen. lekker nog even omdraaien in die lekkere warme deken.
  • hetzelfde geld voor lekkere warme truien.
zet dit alvast maar in je geheugen want nu heb je weer iets om naar uit te kijken!
bye kisses Kim
Een reactie plaatsen