woensdag 19 augustus 2015

make-up die ik nog niet mag dragen.

vandaag iets persoonlijks voor jullie. ik heb een lijstje met make-up die voor mijn leeftijd nog een beetje overbodig is maar die ik wel graag zou willen dragen. ik wil niet dat dit nu eindigt op een zeur-blogspot dus ga ik maar beginnen!


  • eyeliner: ik vind het heel mooi. ik kan ook al een lijntje zetten waar dat nodig is dus dat is al fijn. i love that!
  • oogschaduw: oogschaduw vind ik ook wel leuk maar dan moet het wel in de nude-tinten. want als ik oogschaduw ga dragen hoeft het in het begin ook niet zo heel duidelijk.
  • lippenstift of lipgloss: ik hou wel van een kleurtje op mijn lippen maar opvallend hoeft al helemaal niet. wat ik trouwens wel belangrijk vind aan lippenstift dat het niet een heel vies smaakje heeft.
  • foundation: ik heb het nu nog niet echt nodig want het is meer voor als je een vlekkerig geezicht hebt dat je dat dan kan verbergen als je wilt. ik heb nog geen vlekkerig geszicht dus is het ook nog niet nodig!
wat wil jij in de toekomst gaan dragen?

love u,
x Kim!
Een reactie posten