woensdag 19 augustus 2015

kwaliteit make-up

als je make-up wilt gaan gebruiken moet het natuurlijk geen flut make-up zijn die je na een keertje gebruiken al kapot is. ik laat jullie vandaag zien wat je het beste kan gebruiken en wat je maar beter niet kunt gebruik.... maar goed, lets begin!

wat je vooral niet kunt gebruiken:

  • action make-up: ik heb er een keer nagellak gebruikt en het was echt slechte nagellak. na een dag was het helemaal prut geworden. bovendien is alles bij de action low-budget en sommige dingen zijn erg hele slechte kwaliteit. dus als ik jouw was zou ik het risico niet nemen.
  • primark en h&m make-up: hetzelfde als bij de action alleen is het hier ietsje beter, qwa kwaliteit dan.
  • make-up van Claires: de make-up van de Claires is ook geen kwaliteit. Mijn zusje heeft een keer een doosje met lipgloss gekocht en nu is het doosje kapot en zit de lipgloss overal op het doosje. geloof me, dit wil je niet!
mijn aanradende make-up winkels:
  • ik kom er nooit maar bij Douglas heb je hoge kwaliteit. het is er wel high-budget maar, je krijgt er tenminste wel wat voor terug. kijken dus!
  • bij kruidvat heb je ook wat minder duurdere make-up maar het is wel goede kwaliteit. make-up merken die daar in ieder geval wat goedkoper zijn maar toch een goede kwaliteit hebben zijn: Essence en Catrice.
  • bij etos hebben ze miss-sporty.
love u,
x Kim!
Een reactie posten