dinsdag 7 juli 2015

zomervakantie

Hey allemaal!

Ik heb onwijs lang niets geplaatst, in know it. Het weer was zo lekker en dus was ik veel buiten en mocht ik even niets met beeldschermen doen. Overigens had ik ook stiekem iets meer zin om lekker buiten iets van een boekje te lezen. Mijn excuses hiervoor!



Maar goed, nu beginnen we met het echte artikel: Het is alweer bijna zomer en het is weer tijd om lekker te chillen! Nou ja chillen...? Ik moet nog 2 weken voordat ik zomervakantie heb. Het liefst had ik nu eigenlijk al vakantie maar nog even wachten. Ik wil je wel een hele fijne vakantie wensen als je al vrij hebt! (het noorden van Nederland heeft al vakantie, het midden eind deze week en het zuiden pas die week daarna.)

Ik ga lekker 3 weken 1 dag weg. we gaan naar Corsica! Wat ik over Corsica weet is dat het strand lekker helder is. Het is er lekker weer en het is er erg mooi. Ik ga proberen als ik op vakantie ben misschien wel te vloggen of in ieder geval jullie als ik thuis ben een artikel laten zien over foto's die ik daar heb gemaakt.

dit verwacht ik ongeveer!

Ik ben al een keer naar Elba geweest en daar was het ook prachtig. Er is alleen een klein probleempje, ik weet niet of ik wifi heb op de camping. Ik ben het nog aan het uitzoeken en waarschijnlijk wel. Ik vind alleen de website niet zo heel duidelijk. Nu ik nog niet weet of ik WIFI heb weet ik nog niet zeker of nog iets kan plaatsen op mijn blog. ik kijk nog wel! 
We hebben een prachtige camping, waarbij het strand er recht naast licht. Je ziet als het waren het zwembad met daarachter het strand. Voor ons gezin ideaal want ik en mijn zusje houden meer van het zwembad (ja, ik ben een keer gestoken door en kwal en ben er nu bang voor. Maar met helder zeewater gaat het wel.) dus kunnen mijn ouders dan lekker naar het strand. Niet dat ik het strand niet leuk vind ofzo maar ik vind kwallen gewoon niet zo leuk. en daarrom is dat ideaal.

waar ga jij met vakantie naartoe?
kusjes Kim!




Een reactie plaatsen