woensdag 8 juli 2015

Favierte apps

Wat zijn mijn favoriete apps? Het leek me wel wat om eens een keer mijn favoriete apps te laten zien aan jullie. Misschien zijn de apps die ik gebruik en die ik je hier aanraadt voor jouw ook wel een erg fijn. Sommige zal je misschien zelf ook al wel kennen maar als ze bij mijn favoriete apps horen zet ik ze er gewoon bij. love mijn telefoon! en nou lets go. Ik zet de favoriete apps trouwens niet op volgorde want dan moet ik dingen helemaal gaan uitzoeken en dat is zo moeilijk omdat ik dan alles moet gaan vergelijken!

  1. Instagram, het kan eigenlijk bijna niet dat je deze app niet hebt. De meeste mensen hebben de app. als je mij op instagram wilt vinden ik heet: xkimvth
  2. Fotor, hiermee bewerk ik mijn foto's die ik op instagram plaats. Echt zeker een aanrader.
  3. Facebook, ik zit er niet vaak op maar het is wel een superleuke app.
  4. Snapchat, ik vind de app zelf heel leuk, maar ik vind de kwaliteit van de foto's heel slechtl Mijn naam is xxxxxkimpje en als je mij nog niet hebt toegevoegd of het lukt niet stuur mij dan een emailtje met je naam dat voeg ik je toe! Mijn email: livebykim@gmail.com
  5. Youtube, de app youtube is 100x beter dan de website. Ik ben nog bezig met gilmpjes voor mijn youtube account: livebkim.
  6. Whatsapp, lekker online met elkaar praten. Overigens vind ik dat je niet ruzies moet oplossen via Whatsapp.
  7. gmail, op mijn telefoon doet mijn mailbox het niet en daarom heb ik de gmail app gedownload.
Dit was dan mijn favoriete apps lijstje. Hopelijk vond je het leuk.
kusjes Kim!
Een reactie plaatsen