woensdag 8 juli 2015

eyeliner wings

Heb je wel eens nagedacht om eyeliner te gaan dragen? En als je eyeliner wilt gaan dragen doe je dat dan met een wing of zonder? Ik geef je in dit artikel raad over eyeliner dragen want wanneer begin je daar nou mee? Ik zelf draag nog geen eyeliner maar ik ben dat in de toekomst zeker van plan! Eyeliner love it!

Welke eyeliner heb jij?
Ik heb de liquid liner van Catrice cosmetics. Deze versie heb ik in 010 Dating Joe Black. Je kunt hem kopen bij de Kruidvat en daar kost hij 3,95,-

https://www.kruidvat.nl/catrice-010-dating-joe-black-liquid-eyeliner/p/2131158
Wanneer wil jij eyeliner gaan dragen?
Ik draag nog geen eyeliner want ik zit pas in groep 7. En mijn moeder vind het daar nog te vroeg voor (ik zelf trouwens ook). Maar ik denk dat zodra ik in de 1e zit dat ik dan misschien wel eyeliner ga dragen. Met eyeliner en mascara knallen je ogen er een beetje extra uit en dat is juist wat ik zo leuk vind aan eyeliner.

Wat zou jij doen een wing of zonder?
Ik zelf zou denk ik eerder beginnen zonder wing in de 1e. Als je daarna toch graag een wing wilt zou ik eerst een kleine wing doen en daarna steeds groter. Uiteindelijk wen je er zelf ook aan en kan je altijd eyeliner met wing dragen. Overigens vind ik wel dat je zelf moet kiezen of je wing wilt of niet wat ik hier schrijf is alleen maar advies.

Hoe maak jij een wing?
Als ik een keer probeer een wing te maken dan doe ik dat niet al te groot want dat vind ik voor mij nog een beetje te overdreven. Ik ga jullie trouwens wel uitleggen hoe ik een wing maak in een video. 

Hoe draag jij je eyeliner?
Zoals ik al heb gezegd draag ik nog geen eyeliner maar ik probeer het wel eens uit. Ik draag eyeliner dan zonder wing. Met carnaval doe ik wel eens eyeliner gewoon naar buiten op maar tijdens carnaval mag alles wat gekker! ;-)


Zoals jullie hier kunnen zien staat mijn eerste YouTube filmpje online! Dat duurde best lang maar hier is hij dan!


Bedankt! Nu mijn eerste video online staat vind ik dat toch best spannend! Want je weet natuurlijk niet hoe hij ontvangen word en zo. Maar ik zal er vaker filmpjes op plaatsen.

Kusjes Kim!




Een reactie plaatsen