zondag 12 juli 2015

essence the gel nail polish

Bij essence zijn ze volop bezig met de gel nagellak. Deze nagellak zie je steeds vaker. zelfs ik heb 2 verschillende kleurtjes. Ik wil mijn nagels ook een beetje rust geven en daarom laat ik nu maar 1 een nagellakje zien. Want nagellak erop doen en nagellak eraf halen en dat nog een paar keer is best slecht voor je nagels. Lets begin!




Essence the gel nail polish:
Deze naggelakjes zie je steeds vaker bij Essence. De lakjes zijn ook heel leuk vind ik zelf, lekker kleurrijk. Ze ruiken alleen niet zo lekker maar dat maakt niet uit. Het lakje dat jullie op de foto zien is de 25 prince charme. Het is een beetje groen-blauw achtig iets. Ik doe 2 laagjes op want anders vind ik hem nog te doorzichtig. Het kleurtje is wel heel erg mooi. Er zit 8ml in.
1 laagje
2 laagjes







De kleur is lekker opvallend. Je ziet het in een keer. wow love the color! In deze kleur zitten kleine glittertjes. De glittertjes zijn heel mooi en je moet goed kijken voordat je ze ziet. De gel op je nagels zorgt ervoor dat je nagels gladder zijn.
Mocht je deze nagellak ook willen: http://www.essence.eu/nl-nl/producten/nagels/nagellak/e/product/the-gel-nail-polish-25/
Wat is jouw favoriete nagellak kleur?
kusjes Kim.
Een reactie plaatsen