dinsdag 23 juni 2015

sieraden weetjes

het is weer eens tijd voor weetjes. vandaag heb ik sieraden weetjes uitgekozen. Deze keer wou ik graag sieraden weetjes aan jullie vertellen. ik schrijf af en toe een artikel over weetjes voor jullie. ik wou gewoon graag jullie wat vertellen over dit onderwerp.


  1.  nadat je een speciale gebeurtenis hebt gehad krijgt het sieraad een speciale waarde voor je.
  2. de allereerste sieraden werden door mannen gedragen als statussymbool en als geluksamulet op het slagveld.
  3. de meeste diamanten zijn zo ongeveer tussen de 1 en 3 miljoen jaar oud.
  4. edelen en koninginnen dragen hele dure sieraden
  5. sieraden fleuren je outfit vaak veel op.
ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van weetjes over sieraden. misschien hebben jullie er wel wat van opgepikt.
kusjes!
Een reactie plaatsen