woensdag 10 juni 2015

Outfit

Het is er een tijd voor een outfitpost. Aangezien ik er al heel lang geen gedaan heb is het  er weer tijd voor. De foto's zijn van gisteren, gistermiddag was het best lekker weer en toen dacht ik laat ik van de outfit alvast foto's voor morgen maken. toevallig heb ik vandaag ook het jurkje aan  omdat ik het warm genoeg vindt, en het jurkje is vind ik zelf wel leuk. Ik heb hem nog niet naar school aangedaan pas 's middags toen het warm genoeg was. Maar vandaag die ik hem de hele tijd aan. 





Het jurkje vind ik erg leuk. Het zit bij je taille strak en bij je heupen wordt het jurkje losser wordt. Het is niet helemaal ideaal voor alle sporten maar ik vind het een heel fijn jurkje.


Het jurkje is van stof heel erg dun. Ondanks dat het zwart is is het helemaal niet zo warm. 

Nog even een mooie selfie! 
Het jurkje komt van de Primark. €8,-
Kusjes! 






Een reactie plaatsen