zondag 14 juni 2015

oude trends + nieuwe trends

het leek me wel grappig om eens een kijkje terug te werpen op oude en nieuwe trends. het verschil daartussen is altijd wel groot. het is gewoon erg grappig dat de smaak van mensen veranderd van die naar die trend. als je vroeger bijvoorbeeld over die uiltjes dacht: omg, wat mooi! denk je daar nu vast over: omg, wat lelijk!

oude trends:

  • uiltjes, de uiltjes zijn echt niet meer te vergeten. ze waren klein en schattig. misschien vonden jullie deze trend heel erg leuk maar ik was er nooit zo weg van.          
  • de aztec-printjes, je ziet ze nu heel af en toe nog wel. ik vond ze wel heel erg leuk maar ik vond de print vaak te druk.
  • wat je toen ook heel veel zag, (nu nog steeds wel.) zijn printjes op broeken. ze zijn wel een beetje moeilijk te combineren. ik heb er zelf nooit een gehad. ik vond ze wel leuk, maar ik heb liever gewoon simpele effen broeken.
de broekenprint

de uiltjes
aztec

















nieuwe trends:

  • maxidress. een maxidress is een jurk die vlak langs je lichaam loopt. het is ook nog een lange jurk. persoonlijk vind ik ze niet heel erg mooi maar ook niet lelijk.
  • wat je ook vaak ziet zijn effen kleurtjes. je kan ze met heel veel combineren je hoeft er niet heel moeilijk mee te doen.
  • zoals altijd blijf je de crop-tops gewoon vaak zien. love that item!

maxi dress

crop top


effen kleding

vandaag had ik een kortere maar ik hoop interessant artikel voor jullie.
kusjes!





















Een reactie plaatsen