dinsdag 9 juni 2015

online

wow online zijn is het meest liefste wat ik doe. als ik alles de hele dag online zou kunnen zijn zou ik de hele dag online zijn. ik vertel jullie in dit artikel wat ik het liefst online doe.


  1. natuurlijk staat bloggen op nummer 1. ik vermaak me er erg mee. en het is natuurlijk ook leuk als jullie je ermee vermaken.
  2. Instagram. ik vind het heel erg leuk om foto's te bewerken en dan online te zetten. als je me al volgt dan weet je misschien dat ik niet heel vaak een foto erop zet. als je me wilt volgen: xkimvth
  3. Snapchat, Whatsapp, Twitter, YouTube en Facebook. dit zijn mijn andere favoriete social media apps.
  4. op andere blogs kijken vind ik interessant! je leert andere bloggers een beetje kennen.
  5. online kleding zoeken. ik koop het niet altijd maar ik doe het wel constant
ik denk dat jullie nu ongeveer wel weten wat ik zou doen als ik online ben.
kusjes!
Een reactie plaatsen