dinsdag 2 juni 2015

ochtendproducten

gister had ik het over mijn avondproducten. en nu heb ik het over mijn ochtendproducten. het tegenovergestelde is ook heel erg leuk om aan jullie te laten zien vind ik zelf. het leek me gewoon grappig. laat mij weten wat jullie hier van vonden. ik ben benieuwd!

ochtendproducten:

tandpasta:
Collgate is voor mij een heel fijn merk qwa tandpasta. ik gebruik ook 's ochtends de original.

mascara:
ik gebruik mascara, en tijdelijk alleen maar make-up van Essence. puur omdat ik het goedkoop vind en heel fijn. deze mascara is al langer dan een jaar mijn favoriet. ik heb er intussen ook al een waterproof van.

concealer:
essence! hij werkt goed mijn wallen weg + hij dekt goed. het is gewoon een hele goede

poeder:
om mijn gezicht gelijk te maken. als je coverstick en concealer opdoet kan het zijn dat je gezicht er een beetje vlekkerig uit gaan zien. dat kan je meer gelijk maken met de poeder. jij doet het goed.

coverstick:
werkt goed je onzuiverheden weg. ik ben er heel blij mee!

af en toe:
beach babe texturing spray:
je krijgt er beach waves mee. ik het moet nog even testen. maar als ik het in mijn haar heb heeft mijn haar wat meer slag.

zoals je misschien gemerkt heb hou ik veel van essence make-up. laat mij weeten wat jouw favoriete make-up merk is.
kusjes!
Een reactie plaatsen