zondag 7 juni 2015

mening fashion

vandaag dacht ik laat ik eens vertellen wat mijn mening is over fashion. hierbij ga ik vertellen wat ik er zo leuk aan vind, welke kledingstukken mijn tijdelijke favorieten zijn en nog wat andere dingetjes.

wat vind ik zo leuk aan fashion?
wat ik zo leuk vind aan fashion is denk ik wel het combineren van de kleren. je koopt bijvoorbeeld een t-shirt en een broek en een rok. het t-shirt kan je dan met beide combineren. een t-shirt kan je met veel dingen combineren dat maakt fashion ook zo leuk!

welke kledingstukken zijn je tijdelijke favorieten?
tijdelijk vind ik crop-tops en high-waisted broeken heel erg leuk. bijvoorbeeld dat je ze goed samen kunt combineren en dat de high-waisted broek hoger eindigt en dat de crop-top korter eindigt is de combinatie gewoon heel erg leuk. helaas heb ik nog kindermaat en zijn deze artikelen niet zo vaak in kindermaat verkrijgbaar.

hoe vaak shop je?
als ik het goed heb ik shop zo'n 1 in keer in de 2 maanden. ik zou natuurlijk wel vaker willen shoppen. en ik shop ook wel eens online. maar ik ben nog ietsje te jong om al alleen naar de stad te mogen.

wat vind je leuker online shoppen of in de winkels?
meestal doe ik het zo: ik ga eerste online leuke dingen zoeken. even later laat ik ze aan mijn moeder zien. die vind ze meestal ook wel leuk. dan gaan we naar de winkels met mijn zusje erbij om te shoppen.

vond je vroeger fashion ook al leuk?
ik weet het niet meer zo heel goed. maar ik weet wel dat ik vroeger altijd rokjes en jurkjes droeg ik vond broeken niet zo fijn. en opeens wou ik broeken. en nu hou ik meer van broeken dat van rokjes en jurkjes. ik vind rokken en jurkjes nog steeds heel leuk hoor!

kusjes!
Een reactie plaatsen