dinsdag 2 juni 2015

Kruidvat eigenmerk boddybutter

ik dacht laat ik eens wat nieuws proberen. ik ben over make-up remover en kruidvat een beetje tevreden maar laat ik eens kijken hoe ik over de boddybutter denk.



ik heb de blueberry lychee gekozen want deze vond ik er het mooist en op de een of andere manier het beste uitzien. en ik dacht dat hij lekkerder zou ruiken. heel raar maar bij deze had ik een beter gevoel. ik ben blij dat ik hem meegenomen heb. ik wou al lang een bodybutter maar ik vond ze te duur. en ik dacht dan kan ik misschien een bodybutter test doen. dan probeer ik er 3 uit en dan kies ik de beste. dit is dan nummer 1. je kan niet elke week een bodybutter verwachten maar ik zal er af en toe eentje uitproberen.


ik draai de pot open en... wow! die ruikt lekker. hij ziet er super netjes uit. OMG dit is wel heel erg mooi. het is roze en dat is mijn lievellingskleur. de geur blijft lekker bij je neus hangen. zo lekker. nu nog het uitproberen!


Je na het douchen moet je je eerst afdrogen. En dan de moet je de bodybutter over je lichaam verspreiden. In het begin plakt het een beetje...
Maar als het opgedroogd is is het zo zacht. Echt super fijn. Ik had het slechter verwacht van kruidvat eigenmerk. Maar dat valt nog best mee. 


Zo ziet de bodybutter er uit na gebruik.
Love dit product.
Kusjes!

Een reactie plaatsen