dinsdag 9 juni 2015

een bril?

schrik niet! ik krijg heus geen bril hoor maat dit artikel gaat over een bril. ik laat in dit artikel zien hoe je een bril combineert met fashion. dat is vaak misschien nog wel lastig! daar heb je mij voor! ik heb geen bril maar met carnaval heb ik ooit een keer een nep-bril zonder glas gekocht. ik gebruik deze bril als voorbeeld alleen zit er aan de zijkant een ander kleurtje maar denk maar dat dat even zwart is. ;-) natuurlijk hoef je niet te luisteren naar wat ik allemaal te zeggen heb. ik geef alleen maar advies.


de carnavals bril & ik.
een hele mooie spiegelselfie! (duss niet!)

een nieuwe bril?
als je weer een nieuwe bril mag uitzoeken en je wilt hem mooi kunnen combineren met fashion. kies dan geen opvallende kleur bril, want dan is het heel moeilijk om hem te combineren. je kunt bijvoorbeeld niet goed combineren met groen of paars. tenzij je natuurlijk veel kleding in die kleuren hebt. het beste kan je bijvoorbeeld een witte/zwarte/bruine/grijze bril kopen. die kleuren zijn wat makkelijker te combineren.

het combineren:
het combineren is eigenlijk best wel simpel. als je een opvallende kleur bril hebt kan je het beste een outfit aantrekken waar de kleur in terug komt. als je een bril hebt die niet al te veel opvalt kan je alles eigenlijk wel aan!

toch maar geen bril?
veel mensen vinden brillen maar irritant en nemen lenzen. als je lenzen neemt hoef je er natuurlijk geen rekening te houden mer combinaties. 

een bril is natuurlijk niet fijn maar je kan er echt wel mee leven!
kusjes!
Een reactie plaatsen