zondag 14 juni 2015

dove douchegel

hi, 
vandaag laat ik jullie een beetje zien hoe de vernieuwde dove douchegel bij een beetje bevalt. ik heb de reclame er al vaak van gezien (als je de reclame nog niet kende krijg je hem beneden te zien!). toevallig moest mijn zusje wat halen voor haar schoolreis en moest ze de douchegel meenemen. ze vist dat ik schuimende douche gel heel fijn vind en omdat die in de reclame zo goed schuimt heeft ze speciaal voor mij de blauwe gekocht.

hier de beloofde reclame!


  • als je het klepje van de fles open doet ruikt de douche gel al heel erg lekker!
  • de verpakking ziet er netjes uit.
  • er zijn veel verschillende verpakkingen.
dit alvast voordat ik de grote dove test ga doen, en nu douchen!
ik ben benieuwd of de douche gel ook echt schuimt of dat het fake is.
ik heb echt een kleine hekel aan reclames die zeggen dat dit product dit voor je doet maar wat uiteindelijk niet zo is. waar heb jij een hekel aan?




getest:
Het ruikt gelijk lekker. Her schuimt niet zo erg als in de reclame maar het schuimt wel. 
Kusjes! 

Een reactie plaatsen