dinsdag 9 juni 2015

crop top

Vandaag laat ik jullie zien wat een crop-top is. Af en toe laat ik een kledingstuk aan jullie zien. Vandaag wordt dat dus de crop-top. ik ken het item persoonlijk ook nog niet heel lang.  twee of drie jaar geleden was het in de zomer best wel in om een crop-top te dragen. ik wou er dan ook een maar mocht het niet van mijn moeder, mijn moeder vond ze helaas te ordinair. ik heb er daarna jaren niet meer naar gekeken totdat ik het ergens voorbij zag komen. ik was er weer helemaal verliefd op. dit gaat hetzelfde als de peplumtop die ik perse moest hebben. nou ja hebben? graag willen. op het internet zoeken, dan vind je ze wel maar niet in kindermaat. en dan net als je het opgeeft zie je ze! maar dan nog je moeder overhalen... owh wat duurt dat lang zeg!
deze foto is van het internet, maar even een voorbeeldje is heel leuk
om te zien.. overigens krijg je nu misschien een goed beeld
over verschillende croptops.
een crop-top was zoals ik al zei een paar jaar geleden heel erg in. ze komen weer een beetje terug tegenwoordig. ik zei altijd net als mama dat is ordinair. maar nu vind ik het hartstikke leuk. en ik wil ze zo graag! zo zie je dat je smaak soms veranderd maar misschien toch wel hetzelfde blijft. wat ik trouwens wel ordinair vind aan een crop-top is als hij tot boven je navel komt. onder je navel kan nog wel. hij kan wel boven je navel met andere high-waisted kleren. of met een maxi-skirt. verder vind ik ze gewoon heel mooi.
Een reactie plaatsen