dinsdag 23 juni 2015

Body butter 2

Vandaag is het weer eens tijd voor een nieuwe bode butter 2. Een tijdje geleden heb ik gezegd dat ik 3 verschillende body butters ga uitproberen. Vandaag is de 2e alweer aan de beurt. deze keer heb ik gekozen voor een body butter van de Hema.  Mij leek de dead see minerals heel erg fijn dus heb ik voor deze gekozen.


Toen ik hem openmaakte zat er een plastic laagje overheen. 



Het ruikt heel lekker, wauw. nu alleen nog uitproberen!

de body butter is onwijs fijn, het is nu een dag geleden dat ik hem heb gebruikt en de geur zit gewoon nog op mijn huid. Niet dat je het ruikt als een walm om mij heen maar als je aan mijn ruikt dan ruik de geur wel. 
ik geef deze body butter een 8+
ik hoop dat jullie genoten hebben van dit body butter artikel.
kusjes!




Een reactie plaatsen