dinsdag 2 juni 2015

avond producten

Ik zat erover na te denken wat voor producten jullie leuk vinden om te zien. Nou kwam ik op het idee om de producten te laten zien die ik 's avonds gebruik. Het is wat anders dan normaal maar anders is leuk toch? ;-). ik zal ook een artikel maken over mijn ochtendproducten het tegenovergestelde zal vast ook wel leuk zijn als jullie dit ook leuk vonden. 

producten:

tandpasta:
ik gebruik tandpasta van Collgate de original. heel veel mensen vinden kindertandpasta lekker maar dat vind ik echt heel erg vies.


make up-remover:
ik gebruik het allerliefst een make up-remover van Nivea maar de Kruidvat make up-remover was in de aanbieding dus ging ik doe een keer uitproberen.


handzeep:
wij thuis gebruiken handcreme van de HEMA. omdat ik ooit verslaafd was aan die douchegel van die serie hebben daar ook de handzeep maar van gekocht.


lippenbalsem:
ik gebruik lippenbalsem van Labello. hij is onwijs fijn. het is een lipbutter iets wat ik zelf liever gebruik dan een lippenbalsem stick


handcrème:
tijdelijk gebruik ik Kruidvat eigen merk handcrème. hij droogt snel en mijn handen worden er zo lekker zacht van. normaal gebruik ik eigenlijk een handcrème van Nivea.


producten voor douchen in de avond:

zeep:
ik gebruik tijdelijk een douchezeep van Sanicur. hij schuimt goed, hij ruikt lekker. voor mij is dat bijna perfect.


shampoo:
zoals jullie misschien al weten gebruik ik het liefst de Nivea 2 in 1 shampoo. ik hou zelfs zo erg van de shampoo dat ik ooit op een camping de shampoo niet kon vinden en mijn zusje was al eerder gaan douchen toen. ik dacht dat zij hem daar had laten staan ik werd een klein beetje boos daarom. bleek dus na lang zoeken dat mijn moeder hem had. mijn zusje was een beetje boos.


avondproducten. misschien heb jij wel favorieten? laat het me weten ik ben heel erg benieuwd.
kusjes!
Een reactie plaatsen