woensdag 27 mei 2015

YouTube

Jullie kennen het vast allemaal wel, YouTube. Als je het niet kent zal ik het even omschrijven: je kunt er video's uploaden en je kunt video's kijken. Je kunt er van alles zien. Ik ben zelf ook bezig met YouTube maar er staan nog geen filmpjes op ik heb een nieuw account. Ik ben nog bezig met mijn account, ik moet nog een filmpje bewerken. dus als je daar vragen voor hebt ik ben er mee bezig! YouTube vind ik trouwens 10 keer fijner dan Itube of Spotify. alleen YouTube moet je helaas internet voor hebben! anders draai ik gewoon muziek op mijn telefoon bij muziek (ja ik heb een iPhone!). ook kijk natuurlijk ook filmpjes van YouTubers zoals: lifesplash en d is for dazzle. kortom YouTube i love it.

weetjes over YouTube:
1. YouTube is in februari 2005 door drie medewerkers van PayPal opgericht. De website werd in 2006 eigendom van Google
2. In Nederland lukt het slechts een paar honderd mensen om te leven met het geld dat ze verdienen met YouTube. Slechts een handje vol mensen in Nederland kan leven met het geld daarvan, ik ga youtube meer voor de lol doen!
3. Dagelijks worden er meer dan 3 miljard video’s bekeken

wat je ermee kunt doen: 
met YouTube kan je filmpjes van andere mensen kijken, maar je kan ook zelf video's uploaden.

dit was dan mijn youtube artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden om een keertje een wat anders hebben gelezen laat dat vooral even in de reacties achter.
kusjes!
Een reactie plaatsen