woensdag 13 mei 2015

winactie

hoi allemaal,
ik ben nu zo enthousiast, ik heb meer dan 1500 pagevieuws, 
normaal schrijf ik een keer per dag iets op mijn blog maar dit kon ik niet laten wacahten.
ik mezelf voorgenomen om bij de 1500 pagevieuws een winactie te organiseren. 
eigenlijk had ik mezelf voorgesteld om bij de 100 berichten een winactie te organiseren, maar eigenlijk is dat niets om te vieren toch? dus toen werd het de 1500. 
ik had het er vandaag met mijn vriendinnen over dat ik pas op de 1300 pagevieuws zat, maat ik bleek al over de 1500 te zitten! OMG ik ben zo blij! nu moet ik heel even de prijzen gaan zoeken, die ik nog niet heb gebruikt trouwens. leed vooral verder als je wilt winnen!
alle vragen moeten trouwens terug te vinden zijn op mijn blog!
mijn vriendinnen zijden overgens dat je niet kan reageren, maar daar heb je een Google account voor nodig, als je ingelogd bent kan je reageren.
meedoen kan tot 26 mei 2015!

Winsetje 1: 
Het eerste setje is een setje waar douchecel en shampoo in zit allebij 100ml. Ze komen uit Duitsland dus op de achterkant van de verpakking staat dus Duits.




Winsetje 2: 
Het tweede winsetje is een ook iets van douche gel actig iets. In deze verpakking zitten 4 leuke spulletjes. Zoals: bodylotion 30ml, shower gel 100ml, bubbelbad zeep 100ml en als laatste badzout 100g.



Winsetje 3: 
Het derde winsetje is alweer iets met douchegel. Dit zijn maar drie dingen. Ik weet niet waar het naar ruikt, maar ik denk dat het ruikt naar lavendel (degene die dit weet laat een reactie achter op mijn blog!).
In dit setje zitten: een showergel 140ml, bodylotion 140ml en een badbruisbal 70g.


 1

















 4







 5



 6







 7




1 Hoe heet mijn nichtje? - 5 letters
2 Welk drankje heb ik in de meivakantie gemaakt? - 8 letters
3 Hoeveel maskers heb ik in de vakantie opgehad? - 4 letters
4 Wat heb ik in de meivakantie voor lekkers gebakken? - 8 letters
5 Hoe oud ben ik? - 3 letters als je het spelt
6 Van welk make-up product hou ik het meest? - 7 letters
7 Hoeveel post heb ik tot nu toe al voor mijn blog binnen gekregen? - 3 letters als je het spelt

als je alles hebt ingevuld mail me dan met het mailadres: kimvth03@gmail.com
hoe moet het gemail worden?
het beste is als je het nummer van de vraag eerst neer zet en daarachter het antwoord degenen die het meeste goed hebben krijgen alle 3 een prijs. als je gewonnen hebt mail ik je terug, en dan regelen we waar het naar opgestuurd wordt. 

ps. alle informatie wordt beveiligd behandeld.

kusjes!
alle hokjes die aan de onderkant open zijn die tellen nog wel mee als hokjes voor de antwoorden.
Een reactie plaatsen