woensdag 27 mei 2015

vragen?

hoi allemaal,
wat je misschien al vaak voorbij hebt zien komen is dat een blogger vraagt aan de lezers of hij een vraag willen stellen. ik sluit me mier bij aan! mij lijkt het ook heel leuk om vragen van jullie te beantwoorden. nou ben ik natuurlijk nog niet heel erg bekend met mijn blog. dus bij deze als je iemand kent die leuke vragen kan bedenken vraag dan of hij even een vraag wil stellen. (ahum, nee dit is geen zelfpromotie het is alleen hoe meer vragen hoe beter!) waarschijnlijk kennen jullie mijn blog wel maar mijn personage nog niet dus ik wil dat jullie mijn beter leren kennen. (alleen als je dat zelf wilt hoor, je bent niet verplicht.) mij lijkt het gewoon leuk!

hoe moet je reageren?
je logt in met een google-account, of je stuurt een mailtje.
een mailtje sturen kan naar: kimvth03@gmail.com of livebykim@gmail.com.
je kan natuurlijk ook reageren. ik zou het erg leuk vinden als je een vraag in stuurt pas bij de 15 vragen ga ik er een filmpje van maken!

succes met vragen verzinnen!
Een reactie plaatsen