dinsdag 5 mei 2015

Tops en flops

Hai iedereen, iedereen koopt toch wel eens iets wat uiteindelijk geldverspilling is? Niemand wil eigenlijk flops kopen, dus ik ga jullie vertellen wat ik flops vind. 
Ik hoop dat ik niet al te veel flops heb maar we zullen het zien. 


Dit zijn van die glitters die je over je nagellak heen moet doen. Ze blijven voor geen meter zitten dus: flop. 

Deze lipbutter is super fijn! Het ruikt lekker, het maakt je lippen super zacht dus: top. 

Ooit heb ik deze lipgloss van iemand gekregen, wanneer en van wie weet ik niet meer. Maar dit lipglossje is net als een rollerdeo. Het is een roller lipgloss en hij doet het niet zo goed dus: flop 


Het elastiekje is zonder een ijzertje een ijzertje beschadigd je haar snel  ook zit het elastiekje lekker dus: top 


Ik hoop dat jullie nooit meer iets miskopen, hopelijk hebben jullie een beetje een goede indruk gekregen van deze tops en flops. 
Een reactie plaatsen