woensdag 27 mei 2015

sportoutfit

ik maak soms wel eens een artikel met een outfit, maar vandaag ga ik het ietsje anders doen. ik ga vandaag een sportoutfit voor jullie maken! ik gebruik sommige items heel erg vaak, die zijn gewoon heel erg fijn. sommige kan ik maar 1 keer in de week dragen omdat ik bijvoorbeeld maar 1 keer gym heb in een week. ik sport buiten school ook en dan draag ik bijvoorbeeld bijna altijd een joggingbroek. helaas zijn sommige items bijna te klein en misschien niet meer verkrijgbaar omdat ik ze bijvoorbeeld vorig jaar heb gekocht. ik heb 2 outfits in 1 voor jullie. ik had namelijk op donderdag 28 mei een sportdag en toen heb ik de outfit gedragen. ik heb een joggingbroek aan met een sportbroekje eronder omdat ik tussendoor niet weg mag. wat ik een groot voordeel vind aan de sportdag is dat we 's ochtends een half uur later naar school moeten en 's middags een uur eerder klaar zijn. de sportdag wordt vast leuk ik zit met een goede vriendin in het groepje en we gaan de mensen die de spellen begeleiden misschien wel wat last geven... haha nee, grapje hoor!

outfit 1:
outfit is gewoon een joggingbroek, met een vest en een -shirt. ik doe niet echt aan super-geweldige mega mooi spotoutfits. tuurlijk wil ik er tijdens sport leuk uitzien. ik hou ook wel rekening met welk shirt ik mooi bij mijn vest + joggingbroek aan kan doen. mijn gymschoenen hebben jullie misschien al eerder voorbij zien komen in een artikel.  

 - joggingbroek ! v&d hij kostte: sorry dat weet ik niet meer ik heb de joggingbroek een jaar geleden gekocht.
- vest ! ik heb dit fijne vest op een camping gekocht ik heb hem nu al 2 jaar.
- t-shirt ! Coolcat hij kostte: ik heb dit shirt vorig jaar gekocht, maar volgens mij kostte hij iets als 19,95
- schoenen ! Bristol hij kostte: 49,95 

dit was de eerste outfit die ik wel bijna de hele dag gedragen heb, want lekker weer? dat was het niet. alleen als het lekker weer was zou ik mijn joggingbroek uitdoen en de andere outfit laten zien. maar goed geen zorgen ik laat de outfit gewoon zien.
eigenlijk is er iet zo veel bijzonders aan de outfit want alleen het broekje is anders maar goed het is toch weer een hele andere outfit.

outfit 2:
zoals ik al zei is het broekje gewoon hetzelfde dus laten we kijken!

- broekje ! bristol 17,00

dit was dan mijn sportdag outfit voor jullie. laat even weten of jullie vaker een andere soort outfit willen. ik hoop dat jullie het leuk vonden.
kusjes!









Een reactie posten