zaterdag 16 mei 2015

Relaxen

Hoi, 
Vandaag geef ik een paar tips (nouja tips?) ik vertel hoe ik meestal relax of tot rust kom. Want niets is zo lekker als dat je in je vrije tijd lekker kunt relaxen. 

Tip 1:
Als ik tot rust wil komen of ik ga relaxen pak ik meestal thee, thee is gewoon lekker. Als je de/het theekopje/mok in je handen vast houd worden je handen lekker warm. Het lekkerst om thee te drinken vind ik als het buiten regent, dan is thee extra lekker. Overgens drink ik elke ochtend thee, ik ben tegenwoordig echt verslaafd aan thee!


Tip 2:
joggen/trimmen met muziek is ook heerlijk. Je kan lekker op het ritme mee rennen, wat wel heel génant is is als je keihard met de muziek gaat mee zingen (niet dat het ooit gebeurt is hoor!). Als je trimt kan je lekker al je energie kwijt, dat is er ook zo fijn aan. Helaas regent het soms en kan je dan niet trimmen. (Gelukkig hebben we een hometrainer.) 

Tip 3:
Op YouTube ga ik zoeken naar yoga, en doe ik yoga. (Ik doe dit niet heel vaak, maar als ik yoga doe vind ik dit lekker ontspannend.) wij hebben ooit ook yoga tea gekregen, je denkt nu waarschijnlijk huh? Maar het ruikt naar yoga en het motiveert je om yoga te gaan doen! Wow dat klonk wel erg vaag. 


Dit waren 3 van mijn relax/ontspanning tips.

Kusjes! 
Een reactie plaatsen