woensdag 13 mei 2015

Outfit

 Vandaag heb ik eens een keer een outfit voor jullie. De outfit die ik heb gekozen is best wel basic maar toch heel leuk. Omdat bij de outfit nog wat extra details zitten maakt het niet uit dat de outfit erg basic en simpel is. 

Ik sta echt belagelijk op de foto maar anyway dit is een voorproefje van de outfit. 


Dit is dan de outfit, zoals je ziet is de outfit inderdaad erg basic.
Kleding:
Broek - Bristol
Ik weet het OMG Bristol supergoedkope kleren, maar daar hebben ze broeken die mij meestal wat leuker staan.
Peplumtop - H&M 
Ik wou al heel lang graag een peplumtop nu ze die eindelijk hebben bij de H&M ben ik zo blij! 
Ketting - Hema 
Schoenen - Addidas zxflux

Extra details:
Op de peplum top zit kant.
De ketting maakt de outfit nog wat basicser maar wel wat mooier. 
Aan de onderkant van de broek is dat stukje een beetje omgeslagen. 

Kusjes! 


Een reactie plaatsen