woensdag 13 mei 2015

Nike sportschoenen

Hoi allemaal, ik heb in de meivakantie nieuwe sportschoenen gekregen voor schoolgym. Ik weet dat ik daar een beetje laat mee kom maar ik kon ze pas dinsdag 12 mei uitproberen. En het is nu donderdag. Maar ik ben blij dat ik ze heb.
De gymschoenen die ik heb zijn van Nike, hiervoor had ik ook al Nikes, alleen die waren snel te klein dus had ik nieuwe nodig. Zo zagen mijn vorige gymschoenen eruit:

Mijn nieuwe schoenen zijn grijs met oranje, ik vind ze zo mooi. Ik vind ze alleen een beetje steunzoolloos, als je snapt wat ik bedoel. Ik heb steunzolen en als je dan platte schoenen aan hebt is dat een groot verschil.
De foto is trouwens wel een beetje donker.

Ik heb ze uitgeprobeerd en ze zijn zo fijn! Ze lopen echt zo lekker. Mijn vorige gymschoenen gebruikte ik ook om af en toe te joggen, dus dat zal ik ook wel bij deze gymschoenen doen.

Kusjes! 

Een reactie plaatsen