donderdag 14 mei 2015

Minder klitten 's ochtens

Hoi, mijn zusje heeft 's ochtends altijd best wel veel klitten, zij krijgt ze er altijd met veel moeite uitgekakt. Soms is het zo erg dat mama moet kammen. Ik probeer ze altijd te voorkomen. Ik heb 
's ochtends eigenlijk bijna nooit klitten. Hieronder vind je mijn tips. 

Tip 1: 
Voordat je gaat slapen kam je haren goed door, en maak een vlecht. Als je geen vlecht kan maken vraag het dan aan een huisgenoot, je kan jezelf natuurlijk ook leren vlechten. 

Tip 2:
Als je aan het douchen bent doe dan cremespoeling in, het verzacht je haar en je hebt daarna bijna geen klitten meer. 

Tip 3: 
Als je je haar gaat kammen en je hebt heel veel klitten dan kan je het beste je haar goed bespuiten met anti-klitspray (niet teveel natuurlijk!) en dan even laten intrekken, en daarna kammen.

Dit waren mijn beste tips, ik hoop dat jullie er iets aan hebben! 

Kusjes!

Een reactie plaatsen