maandag 25 mei 2015

Make-up verlanglijst

Op zijn tijd is het wel weer eens leuk om een verlanglijstje te maken. Vandaag maak ik een verlanglijst met make-up voor jullie. Ik gebruik het liefst make-up van essence. De duurdere merken zoals Max factor vind ik niet zo fijn.  Essence is goedkoop en ik persoonlijk vind de make-up heel erg fijn. Ik gebruik nog niet zo heel veel make-up. Ik doe 's ochtends alleen dagcreme en mascara op mama vind het namelijk niet nodig om heel veel lagen make-up op te doen. Ik heb al een poeder maar de rest heb ik nog niet.

Consealer om je wallen weg te werken. Ik heb 's ochtends nogal last van wallen. Vooral als ik de nacht ervoor niet zo goed heb geslapen. Ik denk dat het het mooist is als ik de lichtste neem.

Coverstick! Ik neem hier waarschijnlijk de lichtste ik heb best wel een lichte huidskleur dus de donkerste zal zoiezo niks worden. De coverstick lijkt mij gewoon erg fijn.

Je oogleden moeten toch ook mooi zijn? Dat vind ik wel. Overgens heb ik er niks tegen als mensen geen of weinig make-up dragen hoor. Maar dit is mijn persoonlijke verlanglijst. En dit is wat er op mijn verlanglijst gewoon bij hoort ik kan eigenlijk niet goed uitleggen waarom.

Als ik al die producten hierboven op mijn verlanglijst heb mag ik er ook best kwasten voor gebruiken vind ik. Het moet er natuurlijk wel natuurlijk uitzien. Is het jullie trouwens opgevallen dat ik veel nude producten heb op mijn verlanglijst? I love nude!

Dit was dan mijn make-up verlanglijst.
Kusjes! 





Een reactie posten