zondag 10 mei 2015

make-up remover

ik vind het best wel fijn om goede make-up remover te hebben, en anderen vast ook. dus ben ik op de fiets gesprongen en naar de Kruidvat gereden. ik ga voor jullie make-up remover uittesten, 3 van nivea en 2 van kruidvat eigen merk. ik ga jullie nadelen en voordelen vertellen van de make-up removers alle 5 de make-up removers. ik persoonlijk zou eerder voor de nivea make-up remover gaan, omdat dat een toch een bekend merk is (ik denk dat dit ook bij jullie is). laat maar even in de reacties weten waar julllie eerder voor zouden gaan: nivea of Kruidvat eigen merk. dat vind ik wel grappig om te weten! ik maak daar daarna ook nog een blogje over waar jullie meer voor kozen. (als er niemand reageert ga ik het gewoon op school vragen.)


nivea make-up remover 1.
nummer 1 is een make-up remover die waterproof reinigt. het is wel even zoeken voordat je hem hebt gevonden. de kleine lettrs stonden voor mij nogal verborgen stonden, ze waren ook zo klein! de inhoud van het flesje die ik heb ik 125 ml.
nadelen:
-  
voordelen:
- het reinigt waterproof
- het reinigt echt heel goed waterproof



kruidvat make up remover 1.
deze make-up remover is 3 in 1. het is een soort van tonic achtig iets, het is een soort van water in een fles. op de verpakking staat: 
- zonder parfum, alcohol en kleurstoffen.
daarom is de inhoud doorzichtig!
- verwijdert make-up, zuivert en verfrist.
- ondersteunt het natuurlijk evenwicht van de huid.
nadelen:
- het prikt in je ogen 
- het ruikt niet zo lekker

voordelen:
- het reinigt erg snel en goed
- er zit geen alcohol in



nivea make-up remover 2:
dit is een simpele Nivea ik vind hem wat dik vergeleken met de andere Nivea removers.
verder is hij erg fijn hij reinigt goed.
hij is heel erg fijn, hij ruikt naar de originele Nivea geur.

nadelen:
- hij is wat dik

voordelen:
- het reinigt goed
- het prikt niet

kruidvat make-up remover 2:
deze remover is beter dan ik had verwacht van kruidtvat. ondanks dat de andere makeup-remover niet fijn is is deze dat wel.
voordelen:
- hij reinigt heel goed
- hij is heel erg fijn
nadelen:
- de verpakking is klein
- het prikt een klein beetje in je ogen









dit was dan mijn grote makeup-remover onderzoek. ik hoop dat jullie dit soort dingen vaker willen. 
kusjes!




Een reactie plaatsen